2014年3月16日星期日

http://www.uggbootsaustralia.com.tw longchamp soldes yglw

Blomster, hvit ser ut til å vite at du kom, nike sko både på døren tidlig. Iført blomster en latter, ha ha, Bao sterk bror, la nike shoes begge venter. Ja ah, blomster, gjør du ikke, og jeg er for dårlig hvit. Hvorfor jeg ikke er, ville dere patetisk ? Tror du at du vil ha en vassen, elendig patetisk måte. Tears Hvor er det ? Jeg gråt tårer bare patetiske nike shoes. Tidlig tørket tårene. Ikke gni den neste gråte, gråte så jeg kom også OK. Oh, blomstene, har du hjerte til å se deg gråte bror, etc. ?

Se slitasje blomster ikke le eller snakke, Baoqiang navn haha, blomster, snakke med broren nike store Tanabata gjeter historien. Iført blomster nikket, ah. Fulgte Baoqiang kom under drue arbor, en titt på bakken dekket med en matte, en liten kurv full av druer, se som er nøye utvalgt, hengende ved siden av gryte med kaldt kokt vann. Jeg forventet ikke å bære blomster digert grov Baoqiang viste seg å være en veldig fin mann, og hjertet mitt føles varm. Det begynte å bli mørkt ned, vingård månelys kveld å sette et lag av disig slør.

Natten under drue arbor, et par av kjærlighet mellom menn og kvinner, snakker om den gjeter og gripende kjærlighetshistorie, scene, noe ganske poetisk. Bao Qiang bror, i Vega og Altair adskilt av en galakse, nike shoes kan du se ? Stjerner stripe som er opp til longchamp soldes galaksen, ikke sant ? Ah, Weaver og gjeter er atskilt med Melkeveien, den årlige 7 juli å møtes igjen i Magpie Bridge. Wear Flowers sa noen triste, folk som elsker å se en gang i året, når du møter vanskelige Bie Yinan, formodentlig nike shoes dag ser frem til neste års reunion det.

没有评论:

发表评论