2014年3月14日星期五

http://www.uggbootsaustralia.com.tw cheap nike shoes vznp

Starter i dag, hvert øyeblikk av spenning nike free do nike sko nike sko være klar for opplæring og vurdering. Ikke lytte for å forstå, jeg helt forstår høylytt besvart ? Vi kollektivt svarte høyt. Vel, nå oppløst, en halv time etter middag. Til slutt, til et fly med meg til kanten av soldatene samle klær og nummerskilt, der ingen navn, bare tall representerer din merkevare, vil veggene bli pusset over der nike sko nummer, hver gang testresultatene er tilbake til posten Og dermed kan resultatene i ryggen forlate.

nike free run Fulgt av innsamling av klær og nummerskilt, er mitt nummer 333, antallet er den siste, det ser ut til at antallet av opplæringen er 333 personer. Jeg skyndte meg tilbake til hostellet for en cheap nike shoes god nye klær, ingen forsinkelse i det hele tatt, kommer tilbake fra den kinesiske hæren, jeg vet hvor mange år opprettholdt en Gifted vevd måter, sett altfor mange militære temaer på Internett og fjernsyn, å vite om du skal spise eller sove, vil det være en uvanlig metode for tortur nike sko. Siden nike sko søvn Chase butikk, valgte jeg å sove i den mest kant posisjon, lent mot døren, da jeg pakket opp hele tiden, sove i min side en soldat som meg, og jeg dultet : Hei, jeg heter Zhang fjell, mot nordøst.

nike sko Watching de store svarte barnesoldater, ærlig blikk, sterk kropp, ca 2 meter høy, dekket med et spor symbol på styrke, men ser litt følelse av Wood, opptatt minnet ham om at : 299, raskt sette klær for godt, ikke bruke de klærne før, tror jeg nike sko. La nike sko ærlige fjell har bidratt til å hjelpe noen av ideene. Oh, denne merkelige nye klær, jeg noe motvillig til å endre seg. Fjell dumme ler. Endre det, i tilfelle når en av instruktørene vil sjekke og skifte klær å spise den.

没有评论:

发表评论